7e juni - en vecka sen vi fick huset


Nu är nästan hela köket på plats. Alla lådor är uppmonterade, vitvaror, dörrar och handtag är på på plats. Nu är det bara spishäll och diskhon som saknas. Bänkskiva ska vi ordna imorgon eftersom den vi beställde kom i helt fel mått - typiskt! Imorgon ska vi även kolla ut vilken mosaik vi vill ha.
Det kommer nog att bli något som matchar fondväggen och bryter den vita trenden.


Mamma har monterat ihop massa skåp.
Det finns nog inte mycket som min pappa inte kan. Här finslipar han på våra väggskåp.


Jag skruvar ihop lådor och E drar bort skyddsplast från fläkten

Tanken är att vi ska flytta på måndag. Jag är ledig hela dagen imorgon så då tänkte jag packa ihop det sista av köket, sen är det jobb hela veckan innan man går på semester. Jag E&E har 2 veckor tillsammans som vi har planerat väldigt väl så nu har nedräkningen börjat.
Tack för all hjälp idag tjejer!




Ami ville gärna vara med på foto :)


Kommentarer
Postat av: E

gissa vilken E de e som skriver:D Tack för idag, mysigt att pyssla och dona lite :) hörs imorn snuttan. ! LOVE<3

2009-07-07 @ 23:00:18
Postat av: Torsten

Tror fortfarande att det var Ami som pruttade.

Kram.

2009-07-09 @ 22:13:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0