SEMESTER!

Nu har jag fått igång vår telefon och internet så här kommer en liten uppdatering. Dagarna bara rinner iväg. Det har varit intensivt jobb den senaste tiden. Föregående vecka bestod mestadels av att montera ihop möbler och städa huset. Helgen var lugn och mysig med god middag och bowling.






Vilken underbar början på min semester - det firades hemma hos E efter en hel dags flyttning. Det blev massa kortspel, dricka, twister, Lenny och roliga youtubeklipp. Jag cyklade hem när det började bli ljust igen, närmare 05 tiden. Vaknade vid 09 imorse, pigg som en höna. :)


Nu har vi äntligen flyttat! För tillfället sitter jag ute i trädgården. Tänkte äta lite frukost men kom på mig själv när jag öppnade kylen att där inte finns något ätbart över huvudtaget. Jag hör ljudet av bilarna lite längre ner på vägen, tyvärr överröstar dem inte grannens radio som förtillfället spelar radio smf - dansband. Hur i hela friden ska jag stå ut?


Huset är helt upp och ner vänt. Här står saker överallt så dagens planer är väldigt strukturerade för att allt ska komma i sin ordning så snabbt som möjligt. Det blir tvättdag hela denna dag, när T kommer hem ska jag börja packa upp de sista lådorna som ska in i vitrinskåpet och sen ikväll ska vi försöka få soffan och de övriga möblerna på sin plats så vi inte behöver sova på golvet en natt till.








Living the dream


Kommentarer
Postat av: Torsten

Hæmta lite frukt och grønsaker i "vår" kolloni och lægg in bland ølen i kylen.Kram från sjøbjørnarna.

2009-07-16 @ 10:14:02

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0