Sjöboden


Ska snart gå ner till bussen för att bege mig in till Malmö och jobba. Orkar inte köra bil och klydda med parkeringar. Efter sommaren kommer jag få några fasta tider där så det är jag glad över. Framtiden ser ljus ut (:




T målar köket




Fondvägg? Nejdå, bara lite grön fuktspärr där diskbänk och diskmaskin ska så




Ett litet smakprov på köket


Igår fick vi gjort en hel del i huset. Det är svårt att hjälpa till eftersom jag bara är ledig en dag i veckan men snart går jag på semester och då blir det andra bullar. Satt och byggde ihop de sista delarna av köket igår så idag blir det att montera upp det för pappas del - förväntansfull.


Kvällen avslutades med en god middag tillsammans med pappa och T nere i stan. Sommaren är gudomlig!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0