You make me smile!


Dagarna bara rusar förbi en.

Jag sitter här i lägenheten med 6 flytt kartonger framför mig. Imorgon måste jag fixa mer papper som jag kan linda runt alla ömtåliga saker, sen är det bara till att fortsätta packa.


Var i huset en stund efter jobbet. Mamma har börjat sätta ihop köksskåpen och köksgolvet är färdigmålat. Vitt ska resultatet bli. Målaren ska vara på plats på söndag så imorgon blir det till att inhandla färg till hela ovan våningen.
Därefter ska min "projekt fondvägg" förverkligas- längtar!

______________________________________________________

Jag har fortfarande inte badat en enda gång i år. Får vänta tills dessa sjukliga bassiluskerna försvunnit ur min kropp för nu börjar det bli riktigt hett. Det var god mat och fint sällskap på uteserveringen ikväll. Därefter blev vi som barn på nytt.
Åkte karuseller och kollade på pojkband. 







LIFE IS WONDERFUL
LINA


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0