you're every minute of my every day


Då var man inne på sin andra och sista semestervecka och jag längtar redan tills november-december. Planerna är att jag och T ska ut och resa då men det är fortfarande inte bokat, det kommer nog i dagarna. Såå underbar det ska bli!


Idag körde vi hela Malmö runt för att hitta något fint att sätta på väggarna i köket. (kakel/klinkers? Ja jag vet inte vilket som är vilket). Tillslut hittade vi något som föll oss båda två i smaken. Det är inte lätt att vara kräsen och få det precis som man vill ha det men denna gången hade vi tur. Det kommer bli lite färg skiftningar på plattorna i ljust, grått och svart. På måndag sätts det upp och jag hoppas att det kommer bli finfint ihop med den randiga fondväggen.


Kvällen spenderades hemma hos E tillsammans med M. Vi hade en riktigt mysig kväll med god dricka och många skratt. L förgyller vilken kväll som helst! Videoklipp kommer så småningom.

Efter att jag och E konstaterade att ingen av oss har något ätbart hemma (förutom en gammal yoghurt som gick ut den 26juni) så bestämde vi oss för att göra plats för "storhandling" på morgondagens lista. Det blir att stiga upp tidigt och därefter kommer några fina vänner förbi på en mysig frukost!


Nu ska jag hoppa i bingen.

Nattis


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0