Fyrtiofem


VÄRLDENS BÄSTA FLICKVÄN
... det måste bara vara jag?!

Godmorgon! När jag sitter här och tänker tillbaka på gårdagen så uppfyllde jag många av de krav där finns för att vara en bra flickvän. Jag städade hela huset, dammade av varenda liten vrå, dammsög, tvättade golven, skrubbade båda toaletterna, renbäddade sängen och tvättade. Jag var även och storhandlade med pappa. Köpte allt det som T älskar och gjorde fyra olika middagar till honom som han kan ha med sig till jobbet i veckan. Ojojoj!


 


Igår bokade vi vår första natt i Bangkok. Om 45 dagar åker vi. Jag blev förvånad över hur billigt det var att boka hemifrån. Vi stannar där en natt för att sedan åka vidare ner till Bali. Vi kollade runt på alla flyg mellan destinationerna och det ser ut som att vi ska kunna få ihop en bra och billig rutt så det ska bokas i veckorna.


 


Idag är jag ledig och det är J med så hon har bjudit hem till sig. Det blir eftermiddags fika och massa prat så det ska bli trevligt. Efter det ska jag fixa med mitt nya träningskort. Hoppas det går bättre denna gången :D 


Nu ska jag slänga i några maskiner tvätt och avnjuta en god frukost.




 


Vår fina klocka, den blev så bra att ha där på väggen :D


Take Care! /L 

 

 


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0