Vardagsmys

Pappa var precis här på en kopp te. Vi brukar prova en ny sort ur min tesamling som jag köpte på mig på marknaden i somras. Samlingen har en egen låda i mitt fina kök så det är bara till att vraka och välja. Caribbean Island – riktigt gott. Finns det något mer avkopplande än att vira in sig i en filt i soffan med en kopp?

 

Imorgon ska jag tillbaka till jobb igen efter fyra dagars sjukdom. Det ska bli skönt bortsett från att mina öron inte riktigt är helt hundra. Ett konstigt men bra tips när man har ont i öronen är att krossa vitlök och doppa en tops i saften, det har vi gjort sen jag var liten.

 

 Här kommer lite bilder sen helgens överrasknings avskedsfest
för Emelie som blev riktigt lyckad!





Fina flickor                 Charlie&Emelie             Röka vattenpipa


Vi hittar alltid på nya bus!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0